Ljusrosa...
Beli88 · Ställd 2011-03-14 · Uppdaterad 2026-10-22
vad kan det vara för fel...
har inga planer alls på och bli gravid igen för jag tar mina p-piller varje dag..
Ska ha min mens på torsdag och idag under eftermiddagen och kvällen nu så har jag haft ljusrosa flytningar när jag har gått på toaletten... sen har jag haft ömmabröst i flera dagar mest på eftermiddagen och kvällarna..
Vad kan det var för fel, för jag har inte ens ont i magen.. är det någon annan som har varit med om samma sak förut??? HJÄLP!!
har inga planer alls på och bli gravid igen för jag tar mina p-piller varje dag..
Ska ha min mens på torsdag och idag under eftermiddagen och kvällen nu så har jag haft ljusrosa flytningar när jag har gått på toaletten... sen har jag haft ömmabröst i flera dagar mest på eftermiddagen och kvällarna..
Vad kan det var för fel, för jag har inte ens ont i magen.. är det någon annan som har varit med om samma sak förut??? HJÄLP!!
1 svar
Svaren sorteras efter hur hjälpsamma andra tyckt att de var.
kan ju vara biverkningar av p-pillrena, och dom behöver inte komma på en gång heller, utan det kan faktiskt komma när man använt det ett tag, men om du är orolig så kanske du ska ringa mvc eller gyn och be om en undersökning ?? lycka till, hoppas att det ordnar sig!
▲ 0
Anmäl innehåll
Svara på frågan
Du måste vara inloggad för att svara. Logga in