Inloggade medlemmar: Tezsze, Linkan, mijaas, 1146 gäster
Jag vill använda sajten anpassad för... laptop/dator mobil/surfplatta

Huvudmeny

Sök bland alla frågor
509 visningar

Svårt läge

Jag har en fundering, slutade med minipiller för 3-4 veckor sedan och har ej haft mens när jag åt dem. Men nu har jag en del symtom på graviditet, hur fort får man det? 
Ömma bröst, mår illa oftast på kvällarna, huvudvärk ofta, ont i magen.. 

Vad tror ni?

2 år Gravid Rapportera Prenumerera Rekommendera

3 Svar

köp ett test...

där får du bästa svaret...

Fast har haft känt lika i 2 veckor nu. Kan det vara så?
Det kan vara symptom på att kroppen ställer om sig till rätta eftersom du slutat med mini-piller så låter detta som för mig kraftig ägglossning och mensvärk. Vänta och känn efter eller köp ett test!

Liknande frågor

Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva en recension. Om du inte redan har ett användarkonto så kan du skaffa ett här.

Medlemmarnas bilder

Jag, sambon och Mio av Missmadde

Alla bilder

Senaste frågorna

Skriv en fråga

Nya dagboksinlägg

Nytt i forumet

Recensioner

Välkommen till världen

Välkommen till världen Agnes

Ny webbis

Nytt på prylmarknaden

Kommentarer

Medlemsbloggar

Lägg till din blogg

Bmom produkter för mammor Doulabanner Bast på test graviditetstester