Inloggade medlemmar: Anni, LisaPersson91, juliaeva, Beli88, marregroth, Mia95, Sanna_ungmamma, Midnanty, Lufs89, keeya, Ala11, 835 gäster

Get Adobe Flash player

Forum

1

Mardrömmar..hjälp

Postad för 1 år sedanSvaraRapportera

Jag drömmer en massa drömmar om att min sambo är otrogen stup i kvarten..(så fort ja somnar) vaknar helt slut i kroppen och vet inte om de har hänt eller inte,. detta är jjätte jobbigt och de hjälper inte även att min kära sambo försöker övertyga mig om att han inte kommer vara otrogen..detta ä´r jätte jobbigt.. Sen frömmer ja en massa drömmar att folk tror ja har ett dött barn i magen m.m..

Finns de några goda råd man kan göra åt detta??

Sv: Mardrömmar..hjälp

Jag har drömt exakt samma saker och ändå lite värre! Det bästa tipset är att slappna av ordentligt innan du lägger dig, så du inte är stressad på något plan! Och äter du precis innan sänggång? - Sluta med det!

Stress och mat innan sömn har väldigt mycket med mardrömmar att göra!

Din sambo kommer inte vara otrogen! Han vill ju dela ett liv med dig,, vilket han har visat igenom att han har gjort ett litet barn som växer i din mage :)

Hoppas det är användbara tips!

Jag skrev dessutom ett blogginlägg här idag (igår) om babymeditation! Det är jättebra för avslappning!

Lycka till!

Sv: Mardrömmar..hjälp

Har exakt samma problem.. de förstör hela min dag för den där hemska känslan man kände i drömmen sitter kvar =( .. Vet inte va man kan göra faktist.. hoppas att det går över kanske :/

Du måste vara inloggad för att kunna svara på detta ämne